Pages

Wednesday 31 October 2012

Lelaki 78 Tahun Dituduh Rogol Jururawat Peribadi 23 Kali Dalam Sebulan!

Seorang jururawat peribadi yang berasal dari Indonesia berusia 25 tahun mengaku diperkosa oleh majikannya di Taiwan yang berusia 78 tahun hingga 23 kali dalam sebulan. Demikian diberitaka NowNews.

Dalam pengakuannya kepada pihak polis, dia mengatakan dirinya diperkosa di bilik mandi dan juga
ruang tamu antara Februari dan September dan dia juga mengatakan majikannya memberinya beberapa ubat-ubatan sebelum memperkosanya.

Dalam pengakuannya, jururawat ini juga menuduh majikan mengancam akan mengirimnya kembali ke Indonesia. Tetapi, pasukan penyiasat kemudian menemukan perbezaan dalam pernyataannya dan membatalkan tuduhan itu.Pasukan penyiasat kemudian mengatakan jika wanita akhirnya mengaku bahwa majikan tidak memperkosanya namun memintanya melakukan hubungan seks dengan dirinya.



“Dia mengatakan bahawa isteri majikan memintanya melakukan hubungan seks dengan anak laki-lakinya,” demikian kata pasukan penyiasat.Lelaki itu mengatakan dia menyewa perawat tersebut untuk merawat isterinya pada Februari lalu.


Lelaki itu juga mengatakan, jururawat itu sebenarnya yang ingin mengadakan hubungan seks dengannya namun ia tak boleh lagi melakukannya. Seorang kawan lelaki tua itu mengaku bahawa jururawat itu selalu menawarkan untuk mengadakan hubungan seks dengan bayaran setiap kali dia berkunjung ke rumah lelaki tua itu. by mm

No comments:

Post a Comment